מלמד מוטור ספורט
רוצה לדעת מתי המירוצים הקרובים? 📅 לתוצאות המירוץ האחרון 🏁
גללו לסוף!
GEAR UP FOR THE RIDE
כל אחד יכול.ה
הדופק עולה, המנועים רועמים, ריח צמיגים שרופים והאדרנלין בשיא⚡️
זה המקום שבו נהגים נלחמים, חלומות מתגשמים, ודגל השחמט קובע מי יהיה האלוף הבא 🏁
כל אחת יכולה
אצלנו כל מרוץ מכונית הוא הזדמנות להרגיש את הקצה – מסלול אמיתי, ציוד אמיתי, ואתם מאחורי ההגה
למי זה מתאים?
מגיל 8 עד 88
כן אפשר לפני שיש רישיון לכביש (חובה רישיון ספורטיבי)
אז בין אם אתם חולמים להיות מאחורי ההגה, רוצים לדעת איך נכנסים לעולם המירוצים
או פשוט מחפשים את המקום הכי מקצועי להתחרות בו – הגעתם למקום הנכון🤝
כאן תמצאו את כל המידע על הליגות, סוגי המירוצים - מרוצי ראלי, דריפטים, טורינג, ראליקרוס, טיפוס גבעה, סיבולת, הרכבים, התנאים להשתתפות, וגם איך אפשר להתחיל את הצעד הראשון על המסלול
זה לא עוד ספורט – זו דרך חיים ואתם מוזמנים להיות חלק ממנה
איך עולם המירוצים מתחלק?
אנחנו הולכים לפרק לכם את עולם המירוצים ל 2
1. סוגי המירוצים –
ראש בראש, סיבולת, דראג, דריפט ועוד
2. קטגוריות בתוך הסוג מירוץ -
ואז נכנס לקטגוריות, האליפויות בסוג מירוץ "ראש בראש" (אחמ.. אחמ.. באליפות ספארקו ישראל) אצלנו התחרות היא תמיד אחד מול אחד!
👇👇👇
סוגי המירוצים שאנחנו מפיקים ו/או מנהלים
-
מרוצי ראש בראש
מזנקים יחד, מתחרים יחד
אליפות ספארקו ישראל היא לא סתם תחרות – זה מרוץ מכוניות ברמה הגבוהה ביותר בישראל
במירוצי ראש בראש, המתחרים מתמודדים אחד מול השני ישירות על המסלול, עם עקיפות, קרבות צמודים וקרבות אסטרטגיים, הראשון שעובר את דגל השחמט מנצח
בכל ליגה יש חוקים ברורים, תקנון מסודר וקטגוריות משתנות בהתאם לסוגי המכוניות המשתתפות / סוג השטח (כמו אספלט או עפר או גם וגם:)
לכן גם ראליקרוס הוא מירוץ ראש ובראש ועוד..
דוגמא לאליפות כזאת היא אליפות שלנו
אליפות ספארקו ישראלהיא תחרות ראש בראש, שבה הנהגים נלחמים על כל נקודה לאורך העונה – עד שבסוף רק אחד מוכתר כאלוף ישראל
איך נכנסים לאליפות?
מוציאים רישיון ספורטיבי וקובעים איתנו נסיעת מבחן על הרכב, בנסיעת מבחן אתם תבדקו אם אתם רוצים להיכנס לקטגוריה הזו
בתוך האליפות יש כמה קטגוריות לפי סוגי מכוניות - הפירוט של זה בהמשך העמוד
👇 -
טיפוס גבעה
נגד השעון בכביש ציבורי
או בשמו השני hill climbe
המרוץ הכי משוגע שיש – נוהגים נגד השעון, נגד השיפוע ועל כביש ציבורי
אנחנו, יחד עם מיכאל חן, מפיקים את אירועי טיפוס הגבעה בישראל, והם מתקיימים בכל פעם בגבעה אחרת ברחבי הארץ, עם נופים עוצרי נשימה וסיבובים חדים שרק מחכים שתכבשו אותם
איזה מכוניות מתחרות?
הכל! ממכוניות כביש ועד מפלצות מירוץ
דרך אגב פעם ראשונה בישראל שהתחרו מכוניות כביש בכביש ציבורי הייתה שנה שעברה, הצלחנו להשיג ולהפיק גם את זה , עוד אבן בדרך :)
החלוקה היא בדרך כלל לפי קטגוריות כוח סוס, כך שכל נהג מתמודד מול יריבים ברמתו
🔥 איך נכנסים לתחום
פשוט – נרשמים, מגיעים למרוץ, ולוחצים פול גז עד הקצה
ההרשמה נפתחת בערך חודשיים לפני המירוץ ואנחנו מודיעים על זה באינסטגרם שלנו / בקהילה שלנו / בדיווריש כבר תאריכים לטיפוס גבעה השנה! לא לפספס
רוצים להישאר מעודכנים? בתחתית העמוד יש לכם קישור להרשמה לדיוור או לכניסה לקהילה שלנו בוואטאספ שם תוכלו להתייעץ עם כל מי שבתחום!
-
דראג
מתחרה יחיד - ישורת אספלט, הראשון מנצח
Drag Racing
המכוניות הכי חזקות, מושקעות ומטורפות בישראל
זה פשוט, זה מהיר, וזה הכל על התגובה והכוח. שני רכבים עומדים על הקו, האור הירוק נדלק, והם שואגים קדימה בקרב ראש בראש על הישורת
הראשון שחוצה את קו הסיום – מנצחהמירוץ הזה פתוח לקהל!
🏁 מה צריך כדי להשתתף
כל מכונית יכולה להתחרות, כל עוד היא עומדת בתקנון🔥 רוצה להצטרף
דראג זה עולם בפני עצמו, ואם יש לך רכב חזק, רפלקסים חדים, ורעב למהירות – זה המקום בשבילך! המירוצים מתקיימים במסלולים מאושרים בלבד, וההרשמה נפתחה, אז שווה לעקוב אחרי העדכונים שלנו
מי שרוצה להירשם ליצור איתנו קשררוצים להישאר מעודכנים? בתחתית העמוד יש לכם קישור להרשמה לדיוור או לכניסה לקהילה שלנו בוואטאספ שם תוכלו להתייעץ עם כל מי שבתחום!
-
time attack
נגד השעון
זה לא מירוץ ראש בראש – זה מירוץ נגד הזמן!
ובדיוק בגלל זה גם מכוניות כביש מתקבלות
הנהגים עולים על המסלול במטרה אחת – לקבוע את הזמן הכי מהיר. כל מאית שנייה קובעת, וכל סיבוב יכול להיות ההבדל בין מקום ראשון לאחרון
טיים אטאק זה משחק של מיומנות ושליטה – אין קרבות גלגל לגלגל, רק אתה, האספלט, והשעון שמתקתק
🏁 איך זה עובד?
יש לך מקצה חימום, ואז מגיע הזמן לתת פול גז – כשאתה לבד על המסלול, נלחם רק נגד השעון🔥 רוצה להוכיח שאתה הכי מהיר?
אנחנו מפיקים מירוצי זמן מטרה יחד עם
flat outרוצים להישאר מעודכנים? בתחתית העמוד יש לכם קישור להרשמה לדיוור או לכניסה לקהילה שלנו בוואטאספ שם תוכלו להתייעץ עם כל מי שבתחום!
-
דריפט
לבד או בטאנדם - נקודות השקה והחלקה על קטע במסלול
Drifting אומנות ההחלקה
כשמהירות פוגשת שליטה, וכל פנייה הופכת למופע. כאן לא המהירות קובעת – אלא הסטייל, הזווית והדיוק!
הנהגים שולטים ברכב כשהוא מחליק מצד לצד, נלחמים על הניקוד מול שופטים שמדרגים את כל הביצועים.
🏁 ?מה צריך כדי להשתתף
מכונית אחורית הנעה (RWD) עם דיפרנציאל נעול היא חובה, אבל חוץ מזה? הכל הולך! ממכוניות סטוק עם כמה שיפורים בסיסיים ועד מפלצות דריפט מקצועיות🔥 ?איך נכנסים לעולם הזה
דריפט זה טירוף, אבל יש דרך להיכנס אליו נכון – אפשר להתחיל באירועי הדרכה, להתנסות במסלולים סגורים, ולהתקדם משם לתחרויות אמיתיות. המירוצים והאירועים שלנו מתפרסמים כל הזמן, אז אם תמיד חלמת לנסוע בזווית – אנחנו כאן להכניס אותך לעניינים - מוזמנים לפנות אלינו
האירועים בתחום הםאליפות ישראל בדריפט - שאנחנו מפיקים עבור מועדון הדריפט בישראל
דיפטפסט - הפקה של כמה פעמים בשנה, מיכאל חן על ההפקה ואנחנו על ניהול המירוץ וכמובן שאתם הקהל!
רוצים להישאר מעודכנים? בתחתית העמוד יש לכם קישור להרשמה לדיוור או לכניסה לקהילה שלנו בוואטאספ שם תוכלו להתייעץ עם כל מי שבתחום!
-
ראלי
מול השעון בכל תנאי השטח
Rally Racing
כאן לא תמצאו אספלט מסודר אלא גם אספלט גם שבילים מאובקים, דרכי עפר, כורכר ועוד! והכל במקביל
שליטה אבסולוטית במהירות גבוהה
הנהגים והנווטים שלהם קורעים את השטח במקטעים שנמדדים נגד השעון, עם תנאי דרך שמאתגרים אפילו את הטובים ביותר🏁 ?מה מיוחד בראלי
אין הקפות ואין מסלול סגור – כל מקטע הוא עולם בפני עצמו. הנהגים מתמודדים עם דרכים משתנות, קופצים מעל מהמורות, ומגיבים להנחיות הנווט בזמן אמת?ומה המצב אצלנו
בעבר הפקנו אירועי ראלי בלתי נשכחים שהשאירו חותם על עולם הספורט המוטורי בארץ, אבל כרגע אין מירוצי ראלי רשמיים בישראל
אנחנו תמיד עם היד על הדופק ומחכים לרגע שההתאחדות לנהיגה ספורטיבית תחליט להחזיר את הראלי?רוצה להיות מוכן כשהראלי יחזור
תתחיל להתאמן ותשמור איתנו על קשר – כי כשהרגע יגיע, לא תרצה להישאר מאחוררוצים להישאר מעודכנים? בתחתית העמוד יש לכם קישור להרשמה לדיוור או לכניסה לקהילה שלנו בוואטאספ שם תוכלו להתייעץ עם כל מי שבתחום!
צילום: גרוס -
סיבולת (ראש בראש)
ראש בראש במסלול - שעתיים של מירוץ
Endurance Racing
זה לא רק מהירות, זה משחק של אסטרטגיה, ניהול זמן, והתמודדות עם עייפות
המירוץ הוא על זמן, לא לפי כמות הקפות
איך מחשבים?
מי שעושה הכי הרבה הקפות ב60 דקות מנצחבמרוצי סיבולת, לא מספיק להיות הכי מהיר – צריך לדעת לשמור על הקצב לאורך שעות ארוכות, להחליף נהגים בתזמון מושלם ולנהל את הצמיגים, הדלק והעצבים כמו מקצוענים
?איך זה עובד
במירוצי סיבולת, קבוצות נהגים חולקות את אותו הרכב ומתחרים על מסלול אחד לאורך זמן קצוב – זה יכול להיות 4, 6, 12 ואפילו 24 שעות! המטרה? להשלים כמה שיותר הקפות ולנהל את הכל בצורה החכמה ביותרבאליפות ספארקו ישראל בסיבולת
מתחרים רכבי
sparco206cup
שלנורוצים להישאר מעודכנים? בתחתית העמוד יש לכם קישור להרשמה לדיוור או לכניסה לקהילה שלנו בוואטאספ שם תוכלו להתייעץ עם כל מי שבתחום!
-
ראלי קרוס (ראש בראש)
ראש בראש על כמה סוגי שטח
-
הכל
ראינו הכל, בארץ ובעולם
אנחנו יודעים להרים כל סוג מירוץ שקיים – מרעיונות על הנייר ועד קו הזינוק
עם ניסיון עשיר בניהול תחרויות, ידע מעמיק בתקנונים ובחוקים, ועבודה מול הרשות לנהיגה ספורטיבת, המשטרה, הפיא וכל הגורמים הרלוונטיים
אנחנו מביאים למסלול הפקה מדויקת, מקצועית ובטוחה
בין אם זה ראש בראש, סיבולת, דראג, דריפט או כל אתגר מוטורי אחר – אנחנו שם כדי לוודא שהכל דופק כמו מנוע מכוון









היתרונות שלנו
הגענו לחלק השני
מירוצים בסגנון פורמולה - ראש בראש
אליפות ספארקו ישראל

טורינג
sparco206cup
קטגוריית Sparco206Cup היא ליגה תחרותית שבה מתחרים על מסלול סגור עם מכוניות מרוץ אמיתיות
כל רכב בקטגוריה הזו הוא מכונית כביש שהוסבה במיוחד למרוץ, עם כלוב בטיחות, רתמות, מושב מרוץ, מערכת בלימה משודרגת ושלדת מסלול – שהופכים אותו ל־חיית מירוצים במלוא מובן המילה
זהו מרוץ מכוניות מהסוג שלא רואים כל יום – קרבות צמודים, עקיפות, אסטרטגיה, והרבה אדרנלין
הליגה מחולקת לשלוש קטגוריות דרגות
Rookie, Silver ו־Pro
כך שכל נהג יכול להתחיל ברמה שמתאימה לו, ולצמוח לאורך הדרך בהתאם לניסיון, קצב ויכולות
זוהי הליגה עם הכי הרבה מתחרים בארץ – ולא במקרה: היא נגישה, מקצועית, ומרגישה כמו הדבר האמיתי
Sparco206Cup היא אחת מהקטגוריות המרכזיות ב־מרוצי מכוניות בארץ, ומאפשרת גם לנהגים בתחילת הדרך להיכנס לתחרות אמיתית – כל עוד יש להם רישיון נהיגה ספורטיבית

טורינג
radical
אם ספארקו2066קאפ היא שער הכניסה לעולם המרוצים – ה-ראדיקל היא הטיל
זו לא מכונית כביש שהוסבה – זו מכונית מרוץ שמגיעה מוכנה מהמפעל בסטנדרט הגבוה ביותר שיש. שלדת מסלול מלאה, הנעה אחורית, כוח בלתי נגמר, ושילוב בין קלילות מטורפת לאחיזה שלא תיאמן
ה־ראדיקל היא המכונית הכי חזקה והכי מהירה שמתחרה היום ב־מרוצי מכוניות בארץ.
כל הקפה במסלול היא שיעור באומץ, דיוק וטירוף. זו קטגוריה שלא מתאימה לכל אחד – אלא רק למי שמוכן להתמודד עם הדבר האמיתי

פתוחה
פתוחה & 4*4
הקטגוריה הפתוחה היא המקום שבו כלים מכל הסוגים נפגשים על המסלול
זה לא משנה אם אתה עם רכב מסלול שהכנת לבד, רכב 4X4 ממותג או קונסטרוקציה ייחודית – אם זה בטיחותי, עומד בדרישות, ועומד על ארבע – זה יכול לזנק
הקטגוריה הזאת נותנת מקום ליצירתיות, לטירוף, ולכישרון נטו
זה לא מרוץ עם חוקים נוקשים של מפרט – זה מרוץ שבו אתה והכלי שבניתם נלחמים על כל שנייה במסלול
תחת תקנון מסודר, רמות ביצוע מופרדות, והפקה מקצועית – אפשר להיכנס כמעט עם כל רכב שעבר אישור טכני
הפתוחה היא הקטגוריה הכי מגוונת במרוצי מכוניות בארץ – וזו גם הגדולה שלה
פה אפשר לראות קרב בין ג׳יפ שעבר הסבות קיצוניות לבין מכונית סדאן קלה ומחוזקת
זה המקום שבו הדמיון מתחרה עם המציאות, וכל סשן נראה אחרת
אם יש לך רכב מעניין ואתה מחפש מסלול אמיתי, מסגרת מסודרת, וקרב של כבוד – זו הקטגוריה שלך

ראליקרוס
קרוסקארט
הקרוסקארט היא הקטגוריה הכי פרועה, הכי פיזית, והכי כיפית שיש
כל רכב כאן הוא מכונית קארט תחרותית שמגיעה ככה מהמפעל, עם שלדת צינורות קלה, מנוע של אופנוע, הנעה אחורית ויחס כוח־משקל פסיכי
התחושה? כמו קארטינג שטח על סטרואידים – כל סיבוב נזרק, כל קפיצה נחתכת, והאדרנלין לא עוצר
וזה לא רק הכלים – זה גם המסלול
עמלנו, תכננו, חלמנו ובנינו מסלול ייעודי מיוחד לקרוסקארט – כזה שמביא את הקטגוריה הזו למציאות ברמה שלא נראתה בארץ
קפיצות, פניות הדוקות, שינויי כיוון חדים – כל מה שצריך כדי להפוך מרוץ רכבים לחוויה חד־פעמית
הקרוסקארט היא אחת הקטגוריות הכי מלהיבות במרוצי מכוניות בארץ, ומתאימה בדיוק למי שמחפש מסלול חופשי, אכזרי וממכר – עם אווירה של חו"ל ממש כאן בישראל
כל מה שצריך זה רישיון נהיגה ספורטיבי, הרבה רצון – וקצת חוצפה
הרשמה לנסיעת מבחן – זה הזמן לעלות על המסלול!
🔥 רוצים להרגיש את הדופק עולה ולהבין איך זה להיות נהג מירוצים אמיתי?
עכשיו זו ההזדמנות שלכם לצאת לנסיעת מבחן וסוף סוף להגשים חלום
מה מחכה לכם בנסיעת המבחן?
✅ מספר סיבובי נהיגה ברכב מירוץ בו אתם רוצים להתחרות, הסבר על הליגה וירידה לפרטים
רוצים הצצה? צפו בסרטון >> 🎥
אתם מוכנים להזנקה?
לחצו על כפתור הוואטסאפ המרחף פה משמאל
עלות נסיעת המבחן הינה בין 600-1000 והיא תקוזז במידה ותרשמו למירוץ
מירוץ הדראגגג הבא מתקרב
לוח מירוצים ספורט מוטורי 2025 בישראל
אליפות ספארקו ישראל
07
Mar
סבב מס׳ 1
08:00
מסלול מירוצים ערד
קטגוריות: sparco206cup & radical
04
Apr
סבב מס׳ 2
08:00
מסלול מירוצים מוטור סיטי
קטגוריות: sparco206cup & radical
09
May
סבב מס׳ 3
08:00
מסלול מירוצים מוטור סיטי
קטגוריות: sparco206cup & radical
13
Jun
סבב מס׳ 4
08:00
מסלול מירוצים מוטור סיטי
קטגוריות: sparco206cup & radical
05
Sep
סבב מס׳ 5
08:00
מסלול מירוצים מוטור סיטי
קטגוריות: sparco206cup & radical
03
Oct
סבב מס׳ 6
08:00
מסלול מירוצים מוטור סיטי
קטגוריות: sparco206cup & radical
31
Oct
סבב מס׳ 7
08:00
מסלול מירוצים מוטור סיטי
קטגוריות: sparco206cup & radical
אליפות ספארקו ישראל - סיבולת
11
Jul
סיבולת 1
08:00
מסלול מירוצים מוטור סיטי
sparco206cup
22
Dec
סיבולת 2
08:00
מסלול מירוצים מוטור סיטי
sparco206cup
hill climb
23
May
טיפוס גבעה פ**
08:00
to be announced
14
Nov
טיפוס גבעה ח**
08:00
to be announced
או בתמונה למי שיותר נוח, אנחנו לא שופטים
לוח המירוצים


עד שתשבו מאחורי ההגה – תתלבשו כמו מקצוענים
אם כבר להתמכר – אז בסטייל! 🏎️
מוכרים על ידי הרשויות
- אפשרות זו תגרום לרענון מלא של העמוד
- פתח בעמוד חדש